Obchodní referent/ka
Požadavky a náplň práce
- Hledáme primárně někoho, kdo je komunikativní, má obchodního ducha a zvládne provádět více kancelářských činností současně.
- Občas je potřeba něco vyřídit se zahraničními partnery nebo přepravci a v tom případě je znalost angličtiny potřebná.
- S novými i stávajícími zákazníky budete řešit různé požadavky a záležitosti, při kterých je nutné se rychle a zodpovědně rozhodnout.
- Někdy je práce méně, někdy více a je nutné zůstat v práci déle.
- Je třeba občas vypracovat nabídku v MS Word, graf, nebo tabulku v MS Excel a s emaily pracovat v MS Outlook.
- Budete jak udržovat vztahy se současnými klienty, tak i hledat nové, ale to převážně jen ze židle v kanceláři.
- Budete se starat o naše cenná data jak klientů, tak našich produktů.
- Občas (max. 2x ročně) zajedete s kolegy prezentovat naše výrobky na výstavách.
- Samozřejmostí je vyřizování běžné obchodní agendy mailem.
Nabízíme
- Nudit se u nás nebudete, naučíte se hodně nových věcí a poznáte mnoho zajímavých lidí.
- Vzhledem k neustálému růstu naší společnost je tu možnost jak osobního, tak i profesního rozvoje.
- Není problém přijít do práce trošku později nebo naopak odejít dříve, čili flexibilní pracovní dobu.
- Úkoly je možné výjimečně řešit i z domu na dálku.
- Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části a prémií přímo závislých na výsledcích práce.
- Zaměstnancům nabízíme 4 týdny dovolené + 5 dnů zdravotní dovolené.
- Jsme rádi, když se naší zaměstnanci vydatně stravují, takže jim přispíváme na obědy.
- Zaměstnance podporujeme v sebevzdělávání a rádi je posíláme na různá školení.
- Pracovní nástroj v podobě notebooku.
- Práci v moderním pěkném prostředí v nově zrekonstruované budově.
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Olomouc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný nebo zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
V případě, že Vás pozice oslovila, zašlete nám Váš životopis a motivační dopis (včetně Vašich představ, cílů a očekávání) na tomas@tempish.cz.